Saturday, November 7, 2009

Selamat tinggal Penang n Kedah....tinggal sebuah kenangan

Along
Akmal

Angah n Wani


Zaheir n Kak Zah
Keluarga ini aku kenali bermula dalam tahun 1992 di Pulau Pinang.....mase tu aku adalah seorang daripada peserta krusus di bawah bimbingan sebuah Agensi Kerajaan...mmm....fasilitator krusus adalah suami Kak Zah ...senang di Panggil Abg Din..mase tu aku baru habis menamatkan pengajian aku di kolej....so mase banyak terluang...kerje pun aku tengah cari..aku pun timba ilmu dalam bidang perniagaan...langkah awal p latihan dulu....1994 akmal di lahirkan...sekarang dah jadi remaja...ala mcm gambar aku kat atas tu le huhu...masa kecik mal manja dengan aku....tu aku senang dengan dia...sekarang mcmaner ekkk..manja lagi ker...Tanggal 20hb Jun 2003 jam 9.00 mlm aku dapat panggilan dari Zaheir katanya "Abah dah Tak ada"..sentap seketika aku waktu itu.... ya..guru aku dah pulang mengadap ilahi akibat serangan jantung ....sedeyyyy sangat2....Tahun 2004 kak zah n keluarga pulang ke kampung di Kedah...tapi aku tetap berkunjung ziarah keluarga ini yang dah aku anggap mcm family sendiri....Masa terlalu cepat berlalu ...sekarang Along dah kerja di keal sebagai Pegawai Kerajaan....Angah baru pulang dari oversea dan akan menjadi Pensyarah...Wani masih study kat Poland....Zahier pun masih belum menamatkan pengajian di kolejnya..Mal tengah tunggu PMR...Kak Zah dah ada penganti baru ...dalam mase terdekat keluarga ini akan pindah ke keal kota metropolitan itu....Apa-apa pun good luck untuk semua...

Salam ingatan dari cman.....

No comments:

Post a Comment