Monday, November 16, 2009

Aku dan Projek Managerrrr......



Abg ensem

Hello.... ni member aku..namanya Suhaide ..status bujang 3..ensem orangnya ..kira kasi taraf hotel 4 bintang le..tapi dulu. hehehe..well skg ni tetap maintain terutamanya aura senyum nyer tu...kiranya dah  lama sangat tak jumpe ..agak lebih kurang 10 tahun yang lalu ...masa tu saham aku kira tengah memuncak kot.huhu...dulu  kami satu kolej...dia ni nampak aje macam pemalu ....tapi kalau dah kenal ok jer..tu cerita dulu...skg dah lain.. baru- baru ni kami berjumpe lagi ...wah sekarang dah jadi PM...bukan perdana menteri tu......abih ape ekk.....PM tu Projek Manager....mmmmmm lumayan kan.....katanya skg tengah sambung belajar...hehehe aku tabik kat kau Die...sempat lagi utuk memajukan diri..aku suka cara kekawan mcm tu ....ari tu kami gi site katanya nak buat Jalan kat area Kampung aku...so sempat ler aku rakamkan kenangan ni....mana tau munkin 10 tahun pulak nak jumpe balik...ape2 pun good luck 2 u..wahai PM...

No comments:

Post a Comment